Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Per - 15 februari 2014 22:07

Blev ett besök på badet idag igen, blev 1,5 timme iallafall,

imorrn kan jag ha möjlighet åka dit igen men det lutar inte 

riktigt åt att det blir så. Men man kom sig ut och fick träffa

lite folk iallafall.


Just sett Charley Boorman igen, Extreme Frontiers

- den här gången besöker han Kanada och lär sig allt 

om det landet.


Nu ska jag sova och försöka ställa tillbaka dygnsrytmen, är nog

bäst det så man inte blir helt knäckt, hellre sova på natten än på dan.


Måndagmorgon ska jag ringa på lägenhet igen också, har inte fått bekräftat

att mitt mail är mottaget, måndag 09.00 har jag blivit rekommenderad iallafall.



I övrigt, inga svar på mina ideér på TV-reportaget jag vill göra, UR kanske ger ett 

positivt svar eller så får jag napp på nått forum, det är vad som händer och sker nu.

Ovido - Quiz & Flashcards