Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Dags att sova

Av Per - 17 februari 2014 00:58

Ska bara ta en snabb blogg först, helgen är över, 

blev en tur på badet igår lördag, trevligt trevligt.


Pratade med fadern min, tror han förstått min önskan

och mitt behov att få flytta in till Sala, så jag tror jag 

är ett steg närmare att bli stadsbo, får hoppas på det bästa.


Börjat spela igen, eller snarare startat ett nytt spel utan

moneymod, hade ju 100 biljoner på konto vilket var lite

för mycket för att det skulle vara roligt att spela.


Köpte en grön Scania, jobbar mig uppåt för att få bort

skulderna på den och för att fortsätta investera - kanske utan lån.


Tut och vink på vägen.


 


SÅ ser den ut fast i original grön färg, men ska nog bli målad snart.



God Natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per - 5 mars 2014 17:37

Jag glömde visst uppdatera detta - om jag inte sett riktigt illa.   Men bloggen har iallafall flyttat och fått en lite trevligare adress.   http://enungparesa.bloggplatsen.se ...

Av Per - 27 februari 2014 21:04

Redan torsdag, snart helg, imorrn blir det morgonsim klockan 06.00 på morgon, hoppas man är där och *hänger på låset* då.   Fick iväg ansökan till skolan igår och den kom med postbilen idag så den kommer väl fram imorrn och börjar att behandl...

Av Per - 26 februari 2014 19:25

Ett tag sen man gick skola nu, cirka 9 år sen jag slutade skolan. Kanske dags att söka till skola igen, kom på det idag, skrev ut  ansökan och fyllde i, skrev ett personligt brev och postade det 20 minuter senare.   Jag har sökt till Allmän L...

Av Per - 25 februari 2014 00:19

Då har man sett honom - i Svensk Tv, på svensk mark. Jag gillar mannen, eftersom jag gillade både Knight Rider men även Baywatch, gillar man bad och vatten så är Baywatch den perfekta serien, inspelad i den rätta miljön.   David Hasselhoff,...

Av Per - 20 februari 2014 03:26


Det är så att min familj äger en del skog, stadsnära i Örnsköldsvik En gång i tiden var det ett hus där men det är rivet och det finns inte så stort intresse för familjen att sälja fastigheten, den är ju snart inne på sin 3:e generation antagli...

Ovido - Quiz & Flashcards