Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Euro Truck Simulator 2

Av Per - 17 februari 2014 22:32

Nu har man startat ett nytt spel igen, råkade radera

det förra, men men bara köra om på nytt, men nu försöker

jag att köra på ett och samma spel eller konto hela tiden.

Har väl kört sisådär 250 mil minst idag bara.


Gick nyligen med i en dejtingsida, trodde ja skulle bli sjuk.

Vilka dårar det var där allså, jag sa ja gjort en anmälan eftersom

jag gav Kundtjänst några tips och råd att hålla koll på en person,

då fick ja näbben av en annan att dra tillbaka anmälan.


2 augusti går min prenumeration ut, tills dess betalar jag

99 kr mån och sen ska jag radera konto och aldrig bli medlem igen.


Väntar fortfarande på svar från UtbildningsRadion, får se vad dom säger,

dom har dröjt med svaret än om det bara tagit 1 av 4 veckor, bara vänta och se.




Jag längtar hem till Övik lite grann, längtar tillbaka till mitt gamla liv,

har ju vissa drömmar att bygga hus på en skogsfastighet som min familj

äger, vem vet det kan bli så, det kanske inte blir så.....


100 kvm + stort garage, skulle säkert passa mig bra, gott om plats 

för mig och mina hobbys, men vi får väl se, det ena leder till det andra.


God Natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per - 5 mars 2014 17:37

Jag glömde visst uppdatera detta - om jag inte sett riktigt illa.   Men bloggen har iallafall flyttat och fått en lite trevligare adress.   http://enungparesa.bloggplatsen.se ...

Av Per - 27 februari 2014 21:04

Redan torsdag, snart helg, imorrn blir det morgonsim klockan 06.00 på morgon, hoppas man är där och *hänger på låset* då.   Fick iväg ansökan till skolan igår och den kom med postbilen idag så den kommer väl fram imorrn och börjar att behandl...

Av Per - 26 februari 2014 19:25

Ett tag sen man gick skola nu, cirka 9 år sen jag slutade skolan. Kanske dags att söka till skola igen, kom på det idag, skrev ut  ansökan och fyllde i, skrev ett personligt brev och postade det 20 minuter senare.   Jag har sökt till Allmän L...

Av Per - 25 februari 2014 00:19

Då har man sett honom - i Svensk Tv, på svensk mark. Jag gillar mannen, eftersom jag gillade både Knight Rider men även Baywatch, gillar man bad och vatten så är Baywatch den perfekta serien, inspelad i den rätta miljön.   David Hasselhoff,...

Av Per - 20 februari 2014 03:26


Det är så att min familj äger en del skog, stadsnära i Örnsköldsvik En gång i tiden var det ett hus där men det är rivet och det finns inte så stort intresse för familjen att sälja fastigheten, den är ju snart inne på sin 3:e generation antagli...

Ovido - Quiz & Flashcards