Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Per - 26 februari 2014 19:25

Ett tag sen man gick skola nu, cirka 9 år sen jag slutade skolan.

Kanske dags att söka till skola igen, kom på det idag, skrev ut 

ansökan och fyllde i, skrev ett personligt brev och postade det 20 minuter senare.


Jag har sökt till Allmän Linje i Nyköping, känns lite som man kört fast,

kanske skola är det bästa sättet att komma vidare i livet, strukturera

upp sitt liv och bli redo för framtiden.


Jag känner jag saknar en massa kunskap, kanske studera, läsa och lära mer

om samhället, förkovra sig i sånt som intresserar och hitta nya fritidsintressen.


Jag ska också försöka få boendestöd på orten, kommer få hemtjänst men ska lägga

in Medborgarförslag på att fler ska erbjudas boendestöd, ett bra stöd om stödpersonen

är den rätta.



Jag håller tummarna, fint badhus har dom där, under renovering nu men öppnas nästa vår.




Annars spelar jag, Farming Simulator 2011 har jag påbörjat igen, får se hur långt jag kommer med

min farm den här gången då.


På fredag blir det morgonbad klockan 06.00, ser man fram emot, på lördag kan det också bli

lite bad, ska också passa på o handla på fredag så klarar man sig 1 vecka eller 2 igen.

Ovido - Quiz & Flashcards