Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Per - 17 februari 2014 22:32

Nu har man startat ett nytt spel igen, råkade radera

det förra, men men bara köra om på nytt, men nu försöker

jag att köra på ett och samma spel eller konto hela tiden.

Har väl kört sisådär 250 mil minst idag bara.


Gick nyligen med i en dejtingsida, trodde ja skulle bli sjuk.

Vilka dårar det var där allså, jag sa ja gjort en anmälan eftersom

jag gav Kundtjänst några tips och råd att hålla koll på en person,

då fick ja näbben av en annan att dra tillbaka anmälan.


2 augusti går min prenumeration ut, tills dess betalar jag

99 kr mån och sen ska jag radera konto och aldrig bli medlem igen.


Väntar fortfarande på svar från UtbildningsRadion, får se vad dom säger,

dom har dröjt med svaret än om det bara tagit 1 av 4 veckor, bara vänta och se.




Jag längtar hem till Övik lite grann, längtar tillbaka till mitt gamla liv,

har ju vissa drömmar att bygga hus på en skogsfastighet som min familj

äger, vem vet det kan bli så, det kanske inte blir så.....


100 kvm + stort garage, skulle säkert passa mig bra, gott om plats 

för mig och mina hobbys, men vi får väl se, det ena leder till det andra.


God Natt!

Av Per - 17 februari 2014 00:58

Ska bara ta en snabb blogg först, helgen är över, 

blev en tur på badet igår lördag, trevligt trevligt.


Pratade med fadern min, tror han förstått min önskan

och mitt behov att få flytta in till Sala, så jag tror jag 

är ett steg närmare att bli stadsbo, får hoppas på det bästa.


Börjat spela igen, eller snarare startat ett nytt spel utan

moneymod, hade ju 100 biljoner på konto vilket var lite

för mycket för att det skulle vara roligt att spela.


Köpte en grön Scania, jobbar mig uppåt för att få bort

skulderna på den och för att fortsätta investera - kanske utan lån.


Tut och vink på vägen.


 


SÅ ser den ut fast i original grön färg, men ska nog bli målad snart.



God Natt!

Ovido - Quiz & Flashcards