Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Per - 2 februari 2014 20:30

Jag var så trött och slut på idag, 3 frukostmackor och det tror man ska

räcka inför lite simning och bastu, nej det blev en kort simtur, lite lättare

bastu och så lite avkoppling i relaxrummet utanför bastun.


Men nu fick jag nyss i mig energi genom en apelsin och då blev jag snabbt

pigg och alert igen, har iförsig inte druckit apelsinjuice på ett tag heller så.

Man måste variera intagen mer kanske, då får man i sig det mesta.



Imorrn kan det bli ett pass i gymmet, passar väl samtidigt

på att handla lite kanske så får man fylla på lagren.



Sen såg jag att det kommit ut en lägenhet till uthyrning i Sala och självklart

var man snabb och skriva, så får se om dom antar mig som hyresgäst, 1 mars

får jag flytta in om någon nappar på min lägenhet tills dess.


Det är i centrala Sala, lite gångavstånd från badanläggningen men det är bättre iallafall.

Torget når man på nån minut bara, så mycket mer centralt än så kan man ju inte få egentligen.

Ovido - Quiz & Flashcards