Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Per - 23 januari 2014 08:03

Jag har visst vänt tillbaka dygnet - med råge.

Jag följer nämligen en Countryshow från Idaho på kvällarna mellan

20.00-23.00 men ibland är det trevligt att hänga på då den mannen

sänder på natten svensk tid 04.00-08.00 så då har man varit uppe 

- före tuppen som folk brukar säga.


För 2 dar sen var jag uppe så tidigt, sen lade jag mig för att vila vid 

11 på förmiddan - jag sov till morgonen därpå men då hade man viss

energibrist dessutom.



Igår blev det en tur in på Lärkan för lite bad, simning och bastu, det var skönt.

Trevligt att komma ut och träffa lite folk också, känner ju personalen där väldigt väl.

Jag har även anmält intresse för handikappsim, simgrupp för handikappade, det är väl 

nästa steg efter att ha gått klart Vuxensim, men vuxensim kan man iförsig hänga med i

oavsett vad man har för vattenvana egentligen, men hoppas min vattenvana ska bli bättre.



Annars väntar man på besked från Fkassan, och så hoppas jag verkligen jag ska få flytta in

till Sala snart, det skulle göra iallafall mitt liv bra mycket lättsammare att leva, det är lite

isolerat här ute, särskilt med tanke på att man är väldigt ensam, men har ett medborgarförslag

inlagt till kommunen, att dom ska se över reglerna kring att få bli erbjuden boende i det kommunala

bostadsbolaget även om man har skulder - så har jag även gått med i Salas Bästa, partiet som jobbar

för att göra Sala till en attraktiv och bättre stad att bo och leva i.


 


 


I övrigt lirar man Euro Truck Simulator 2, ett riktigt trevligt spel, man minns gamla 18 Wheel of Steel

som var den amerikanska versionen men ETS2 är moderna och bra grejer, skulle dock haft en bättre

ratt med fungerade pedaler och växelspal. Kör Scania, har cirka 50.000 och jobbar mig uppåt, tror jag inte

kommer reseta och börja från början nått mer, nu ska jag köra och tjäna pengar.

Skapa flashcards