Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Per - 15 januari 2014 23:02


Detta är vad jag tänker på just nu, Ice Pilots NWT, för att få igång dieselaggregatet som ska ge

ström till planet måste dom först ta hjälpström från bilen för att få igång dieselaggregatet.


Idag har vi eldat här i huset, acc-tankarna är varma och håller värmen men de enda elementen som

är varma är dom som är i rummen ovanför pannrummet - det finns ingen cirkulation! Inte konstigt det

är så kallt, hade det inte varit för fläktelementen som står på 750 och 1250 Watt nu så hade jag haft

kallt i min lägenhet och dessa element är inte ens tillräckliga för mina 67 kvm.


Jag tycker princip synd om hyresvärden, ständigt klagande hyresgäster, är väl det värre

man kan vara med om, hoppas det löser sig snart, för det kommer inte bli mycket mildare än -5C

iallafall, norrut ska det bli kallt - men hur blir det här då?



Äter ljummen mat nu, jo jag har micro....ska snart spela Euro Truck Simulator 2 och testa "köra på"

Sverige, har laddat ner lite mods och grejerna fungerade t.o.m men man får vara rädd om serienycklarna,

har ingen skiva, bara 2 serienycklar i min epost.


Snart blir det te och macka också.

Av Per - 15 januari 2014 22:48


Detta är vad jag tänker på just nu, Ice Pilots NWT, för att få igång dieselaggregatet som ska ge

ström till planet måste dom först ta hjälpström från bilen för att få igång dieselaggregatet.


Idag har vi eldat här i huset, acc-tankarna är varma och håller värmen men de enda elementen som

är varma är dom som är i rummen ovanför pannrummet - det finns ingen cirkulation! Inte konstigt det

är så kallt, hade det inte varit för fläktelementen som står på 750 och 1250 Watt nu så hade jag haft

kallt i min lägenhet och dessa element är inte ens tillräckliga för mina 67 kvm.


Jag tycker princip synd om hyresvärden, ständigt klagande hyresgäster, är väl det värre

man kan vara med om, hoppas det löser sig snart, för det kommer inte bli mycket mildare än -5C

iallafall, norrut ska det bli kallt - men hur blir det här då?



Äter ljummen mat nu, jo jag har micro....ska snart spela Euro Truck Simulator 2 och testa "köra på"

Sverige, har laddat ner lite mods och grejerna fungerade t.o.m men man får vara rädd om serienycklarna,

har ingen skiva, bara 2 serienycklar i min epost.


Snart blir det te och macka också.

Ovido - Quiz & Flashcards