Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Per - 14 januari 2014 05:24

Äntligen börjar det bli mildare ute, haft ner mot -13.1 och kanske kallare.

Inne har jag nu cirka 14 grader varmt....vi fick inte ens igång vedpannan....


Har suttit och lekt med Euro Truck Simulator, kört lite

långresor så som Tyskland-Italien och sedan Italiten-ÖstEuropa.


Ganska skoj, googlade lite på en stad jag hamnade i,

sen kollade jag Street View, då hittade jag en Dc3

som var museeobjekt på ett WW2-museum.



Man har nästan kört så mycket att man lessnat, nästan bra.....

Men jag saknar en ratt med fungande pedaler och växelspak,

vore grejer det att växla manuellt och köra med pedaler, mer

verklighetstroget det.


Under tiden man sitter där och kör i 72-90 blås så hinner man tänka

som alla som är ute i trafiken på olika sätt, har planer på att flytta in

till Sala men vem vet, man kanske flyttar vidare och hittar nått annat.


En bra investering för framtiden vore att hyra ett hus tror jag, säkert skrivit

om det tidigare men jag har idén att skola mig lite och få lite struktur på vardagen,

då jag känner mig redo kanske jag också hittat det perfekta huset att hyra, ett hus 

cirka 80-120 kvm gärna en liten gård hellre än villa, kanske man t.o.m kan ha lite 

djur och sådant, sen får man aktivera sig då och försöka göra annat än att bara sitta

vid datorn och spela och surfa.

Ovido - Quiz & Flashcards