Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Per - 8 januari 2014 05:24

Det blev en tidig morgon idag, vaknade efter 4 redan, så är det då man 

vänder på dygnet och sen vänder tillbaka det igen, rätt vad det är behöver

man inte ens en hel natts sömn.


Jag har iallafall hunnit med att slänga in ett Medborgarförslag till Sala Kommun,

-Om att kunna få erbjudas boende hos de kommunala hyresvärdarna hos

Sala Kommun även om man är skuldtyngd och har bristfällig kreditvärdighet.


Jag funderar också på att jobba vidare med Farming Simulator nu strax,

ska även försöka uppdatera bloggen för detta. http://persgarden.bloggpatsen.se



Sen blir det ingen flytt, jag blir kvar i lilla Sala, med mål att flytta in till stan istället då,

men ett mål jag har i framtiden, är att en dag kanske kunna få möjlighet att hyra ett hus

någonstans i Sverige, någonstans här i Sala kanske t.o.m


Jag tror det skulle ge mer tillbaka, att förfoga över ett helt hus, cirka 80-120 kvm, ett hus i bra

skick men ändå inte nybyggt, nått som är fräscht och inte ser ut som det torp jag hyrde förut.

Snacka om att bli lurad.......Men vissa är som dom är.



Idag blir det en stadstur igen, igårkväll var man iväg och storhandlade för 1335 kr,

då är det bortgjort, idag blir det ett badhusbesök och några timmars bad och bastu.

Ovido - Quiz & Flashcards