Alla inlägg den 31 december 2013

Av Per - 31 december 2013 02:07

För att sedan resa sig upp och fortsätta kämpa, tog nyss ett varm bad för att försöka

få lite värme i mig, har stirrat mig "gul och blå" i datorskärmen så jag har ont i huvudet,

jaja på torsdag blir det ett badhusbesök och lite handling så då får man lite variation i tillvaron.


Kom på den brillianta idén också att ansöka om stipendie, för att frigöra mig och få bli fri skulder

och kunna ta tag i mitt liv kanske man kunde få stipendium så man kan bli fri skulderna, flytta och

slå sig ner på annan ort, studera, planera framtiden - men framförallt planera och fundera på om

det skulle vara möjligt för mig att göra en bilresa till England.


Helt enkelt ansöka om stipendium för att få chans att växa i sig själv och bli en vuxen och

mer självständig människa och få balans på sitt liv, och så skrev jag att jag kunde tänka mig

betala tillbaka det stipendie jag får, på så sätt kunde jag få "låna" men sen kan dom få tillbaka

genom en långsiktig avbetalningsplan, hoppas den här myndigheten kan hjälpa mig hitta rätt i

livet, vore bra, det känns som jag kört fast och vill vidare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards